دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

عطر و ادکلن

6 عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب + ارائه راهکار خرید هوشمندانه

انتخاب عطری خوشبو از برندهای معروف کار ساده‌ای است چراکه معمولا شرکت‌های تولیدکننده این برندها، عطر و ادکلن‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند. اما در کنار کیفیت و برند، همیشه فاکتور دیگری به نام قیمت بالا وجود دارد که اکثر افراد را از خرید منصرف می‌کند. با این حال، تعدادی عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب نیز در بازار وجود دارد. البته یافتن این عطرها بدون داشتن اطلاعات کافی کار راحتی نیست و ممکن است در میان انبوه عطرهای بی‌کیفیت ارزان، خریدی اشتباه انجام دهید و این یعنی با دست خودتان پولتان را دور ریخته اید!!

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ضمن ارائه راهکار انتخاب یک عطر خوشبوی دخترانه ارزان، 6 ادکلن برتر قیمت مناسب را نیز برای دختران و خانم‌های جوان معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

شناخت انواع روایح عطرها برای انتخاب بهتر

اولین مرحله در انتخاب یک عطر مناسب آشنایی بهتر در مورد انواع روایح آنهاست. درصورتی‌که به خوبی از گروه‌ بویایی یک عطر (گلی، چوبی، شرقی، مرکباتی، آروماتیک و …) آگاهی داشته باشید، می‌توانید زیر گروه‌های آن را تشخیص دهید و عطر مناسب خود را به‌راحتی انتخاب کنید. اگر یکی از این روایح را به‌عنوان بوی خوشایند و نزدیک به‌سلیقه خود می‌دانید، می‌توانید عطر‌هایی با همان طیف را تست کرده و در نهایت عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید:

نوشته های مشابه

رایحه تلخ / شیرین و طبع گرم

اسانس‌های خاص موجود در بعضی از انواع عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب، معمولاً شامل ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی هستند. از طرفی برای ساخت رایحه‌ عطر‌های شیرین با طبع گرم نیز از اسانس‌هایی مانند شکلات و میوه‌های تابستانی استفاده می‌شود. درصورتی‌که نمی‌توانید این روایح را به صورت جداگانه از یکدیگر تشخیص دهید، می‌توانید در زمان خرید آن‌ها را تست کرده و به این ترتیب متوجه سبک مورد علاقه خود شوید.

رایحه‌ ترش و طبع خنک

عطر‌های با طبع خنک مناسب فصول گرم سال هستند. در این نوع عطر‌ها از اسانس‌هایی با طعم میوه از قبیل خیار و هندوانه استفاده می‌شود. بوی این نوع عطر‌ها نیز معمولاً یادآور حس خنکی و تازگی است. عطر‌های با رایحه ترش معمولاً یادآور بوی مرکبات تازه هستند. این نوع عطر‌ها نیز حس طراوت و شادابی داشته و می‌توانند در بسیاری از محافل مورد استفاده قرار بگیرند.

عطر خوشبو دخترانه

راهکارهای کاربردی دیگر برای انتخاب عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب

علاوه بر اهمیت انتخاب رایحه و طبع مناسب در زمان خرید عطر، باید به موارد دیگری از قبیل سن، شخصیت و جنسیت نیز توجه شود. خانم‌های جوان معمولاً از رایحه‌های شیرین و میوه‌ای به منظور تناسب با شخصیت و اثرگذاری بهتر استفاده می‌کنند. پر واضح است که روحیه و شخصیت شما نیز در انتخاب عطر مورد نظرتان بسیار مؤثر است.

معمولا به دلیل شخصیت آرام و رمانتیک بیشتر دختران در این سن، عطر‌های دارای روایح گلی، از قبیل رز، یاس، مریم و … می‌توانند انتخاب مناسبی محسوب شود. هر چند در بازار بزرگ عطر و ادکلن دنیا و ایران، عطرهای دخترانه بسیاری با روایح مناسب دختران پرشور و پرهیجان نیز وجود دارد.

عدم استفاده از مواد معطر در زمان خرید

نکته مهم دیگر در زمان خرید، عدم استفاده از هرگونه مواد معطر از قبیل لوسیون‌ها، مواد آرایشی، صابون‌ها، شامپو‌های معطر و البته عطر و ادکلن است. زیرا استفاده از این مواد و تأثیر بوی معطر آن‌ها باعث می‌شود تا نتوانید رایحه مد نظر خود را بعد از اسپری بر روی پوست خود، به خوبی استشمام کنید.

توجه به فصول گرم و سرد در زمان خرید عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب

در زمان انتخاب عطر، باید فصل مناسب استفاده از ادکلن را نیز در نظر داشت. به عنوان مثال در فصل‌های گرم بهتر است از عطر‌های سرد استفاده شود و در فصول سرد نیز عطر‌های گرم طرفداران بیشتری دارند.

هر چند برخی از ادکلن‌ها نیز هستند که به ادکلن‌های چهار فصل معروفند که به دلیل طبع ملایمشان، قابل استفاده در تمام فصول هستند. شناخت نت‌ها و شناسایی عطر مناسب با آن‌ها می‌تواند در خرید یک عطر مناسب مؤثر باشد.

شناخت نت‌های به کار رفته در هر عطر

حال با تشخیص گروه بویایی، رایحه و طبع انتخاب عطر مناسب آسان تر از قبل شده است با این وجود حتی می‌توان با دانستن نت‌های مرتبط با هر عطر، دامنه انتخاب‌ را محدودتر کرد و سریع‌تر به گزینه مورد نظر رسید. در‌صورتی‌که نت‌های موجود در یک ادکلن را نمی‌دانید، می‌توانید از منابع معتبر در اینترنت جستجو کنید و یا در هنگام خرید از فروشنده بپرسید.

معرفی بهترین عطرهای دخترانه با قیمت مناسب

همانطورکه در ابتدای این مقاله گفتیم بعد از ارائه راهکارهای کاربردی خرید عطر دخترانه خوشبو ارزان، نوبت آن رسیده که بهترین عطرهای با این مشخصات که در بازار ایران نیز موجود است را به شما معرفی کنیم:

خرید عطر خوشبو دخترانه

یارا لطافه Yara Lattafa Perfumes – بهترین عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب

این عطر زنانه با رایحه کهربا و وانیل یکی از عطر‌های محبوب در بین دختران و زنان محسوب می‌شود. یارا برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل ارکیده و نارنگی است و نت میانی آن نیز شامل میوه‌های گرمسیری می‌باشد و در نهایت، نت پایه و اصلی آن نیز ترکیبی از وانیل، مشک و چوب صندل است.

سکرت رساسی Secret Rasasi – دارای رایحه‌ای کم‌نظیر

یکی دیگر از عطر‌های زنانه رایحه سکرت رساسی است که رایحه غالب آن اسانس گل و میوه است. در این عطر از شکوفه سیب، هلو، کاملیا، پرتقال و برگ بنفشه برای نت‌های اولیه استفاده شد. نت‌های میانی آن شامل رز، زنبق پرتقال، نارنگی و یاس می‌باشد که همگی نشاط آور هستند. و نت‌های پایه ادکلن رساسی سکرت را مشک، یاس‌امین الدوله، صدر و چوب صندل تشکیل می‌دهند.

لومانی هدیه تهرانی Lomani Hedieh Tehrani – ساده و شیک

ادکلن هدیه تهرانی که به افتخار این بازیگر برجسته نام‌گذاری شده است، به برند لومانی تعلق دارد. این عطر با رایحه شیرین و نت‌های ملایم گلی و میوه می‌تواند یک عطر مناسب برای دختران ایرانی محسوب شود. پخش بوی متوسط و ماندگاری بالای آن تا ساعت‌ها می‌تواند یک رایحه فوق‌العاده را ارائه کند.

ظاهر بطری این عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب، به شکل کریستال شفاف است که زیبایی آن را نیز افزایش داده است. نت ابتدایی در این عطر شامل گل پرتقال و ترنج، نت میانی شامل گل صد تومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی و نت پایانی آن نیز شامل نعنای هندی، خزه اوک موس و مشک است.

دارک ویو ژک ساف Jacsaf از Dark Wave – ماندگارترین عطر دخترانه با قیمت مناسب

ادکلن برند ژک ساف با نام دارک ویو یکی از بهترین عطر‌های ارزان برای بانوان محسوب می‌شود که رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد. از این رو همانطورکه گفتیم، می‌توان از آن در تمامی فصول سال استفاده کرد. رایحه غالب در این عطر شامل گیاهان معطر و چوب بوده و ماندگاری و پخش بوی آن نیز بسیار بالاست.

نت‌های ابتدایی دارک ویو، نارنگی، لیمو و جعفری است. نت‌های میانی آن شامل گل یاسمین، شکوفه‌های پرتقال و گل صد تومانی است. و در نهایت نت پایانی آن نیز شامل عنبر و چوب صندل است که علاوه بر افزایش انرژی و سرزندگی، حس طراوت و تازگی را نیز به شما هدیه می‌کند.

عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب

امپر فاسیو زنانه Emper Fasio Essence EDP – جذاب‌ترین

این ادکلن با ماندگاری بالا و رایحه دلنشین و شیرین می‌تواند به ‌عنوان یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای خرید و استفاده روزانه دختران محسوب شود. برند امپر Emper در این ادکلن از رایحه گلی میوه‌ای مخصوص استفاده کرده است.

نت‌های ابتدایی این عطر شامل شکر، توت فرنگی وحشی‌، سیب و گریپ فروت خونی است. در نت‌های میانی از روایح فریزیا، شکوفه لیندن و زنبق استفاده شده است که همگی باعث افزایش سرزندگی و شادابی می‌شوند. نت‌های پایانی نیز شامل مشک، وانیل، دانه تونکا و عنبر هستند که حس آرامش قدم زدن در باغی بهشتی را تداعی می‌کنند.

این عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب با عناصر خیال‌انگیز و دل‌ربای به‌کاررفته در آن می‌تواند سرآغاز یک روز پر انرژی و پرنشاط بهاری باشد.

چی چی ساپیل Chichi Sapil – پرفروش‌ترین عطر دخترانه باکیفیت ارزان

ترکیب اسانس این ادکلن جوان‌پسند و زمستانی، از روایح خوشبویی مانند گل یاس است. ادکلن ساپیل چی چی زنانه که مشابه مردانه آن نیز وجود دارد، برای نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برند ساپیل به بازار معرفی شد. دوست‌داران عطر و ادکلن، این عطر را به یک زن تند یخی تشبیه کرده‎اند.

نت‌های ابتدایی و میانی آن شامل انواع میوه تابستانی و آلدهید بوده و نت اصلی آن نیز مشک است. این ادکلن نیز می‌تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این ادکلن با ماندگاری بالا یادآور لطافت و جذابیت گل‌هاست و به همین دلیل احساس خوشایندی را منتقل خواهد کرد.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم در ابتدا نکات مهم و کاربردی در زمینه خرید و انتخاب عطر خوشبو دخترانه با قیمت مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم تا خود به تنهایی بتوانید فارغ از تمام تبلیغات، عطر مورد نظر و دل‌پسند خود را انتخاب کنید. با این وجود برای تسهیل انتخاب شما، در ادامه مطلب 6 ادکلن برتر این حوزه را نیز معرفی نمودیم. در نهایت امیدواریم خواندن این مطلب بتواند به تجربه خرید بهتر شما منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا