اکشنهیجان انگیز
موضوعات داغ

معرفی و دانلود فیلم زنبوردار

زمان : 104دقیقه
امتیاز : 6.4 از 10
سال اکران : 2024
گروه سنی : 
R

 

| درباره فیلم :

فیلم زنبوردار در سال 2024 توسط کشور آمریکا تولید و اکران شده است،مبارزات وحشیانه یک مرد برای انتقام پس از اینکه مشخص شد او عامل سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی به نام “زنبورداران” است، به خطرات ملی می‌پردازد.

نوشته های مشابه

| نقد و انتقاد فیلم زنبوردار :

فیلم زنبوردار در سایت imDB تاکنون رتبه 6.4 از 10 با تعداد رای مثبت 47 هزار را دارد، امتیاز این فیلم در بین نظرات منتقدین براساس وب سایت راتن تومیتوز 70 است و امتیاز 54 از 100 منتقدان را از وب سایت متاکریتیک بدست آورده است و امتیاز 58 تماشاگران را دارد که نشان می دهد این فیلم از سطح  خوبی برخوردار است و میزان محبوبیت خوبی دارد.

انتقام‌جویی‌های شخصی برای تأثیرگذاری بر کل ملت. این فیلم شما را به سفری بی امان با یک مرد می برد، عامل سابق زنبورهای معمایی. چیزی که به عنوان یک کمپین وحشیانه برای عدالت شخصی آغاز می شود، به سرعت به یک فیلم هیجان انگیز با عواقب ملی تبدیل می شود.

داستان سرایی یک استاد کلاس شاید متوسط ​​در تعلیق است که شبکه ای از دسیسه را می بافد و لایه های یک سازمان مخفی را آشکار می کند. سفر قهرمان داستان از یک انتقام‌جوی انفرادی به یک بازیکن در یک بازی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر، هم قانع‌کننده، هم متوسط ​​و هم هیجان‌انگیز است.

Beekeeper نه تنها به وعده اکشن جذاب عمل می‌کند، بلکه قلمروهای سایه قدرت و توطئه را نیز بررسی می‌کند و تماشای آن را برای هر طرفدار هیجان‌انگیز هیجان‌انگیز همراه با دسیسه‌های جاسوسی ضروری می‌سازد.

| باکس افیس فیلم زنبور دار :

 

 بودجه ساخت : 70 میلیون دلار

 فروش گیشه: 196 میلیون دلار

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زنبوردار

کیفیت 480 مناسب موبایل به حجم 692 مگ


کیفیت 720 مناسب تبلت به حجم 986 مگ


کیفیت 1080 مناسب لپ تاپ به حجم 1.9 گیگ


کیفیت 1080-HQ مناسب تلویزیون به حجم 2.6 گیگ


کیفیت بلوری مناسب تلویزیون به حجم 7.2 گیگ


تماشای آنلاین فیلم زنبوردار

امتیاز دریافتی از سوی مخاطبان :

User Rating: 4.59 ( 14 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا